Wednesday, February 23, 2011

(= = ")


assalamualaikum...

dah lame x meng'update' blog nie
ni ngah pening buat calculus y mulus 2...rehat sat...hehehehe

arini aku nak cite psl jealous
bukan cite thai y tajuk jealousy 2..

jealous = cemburu

banyak benda y boleh menyebabkan kite *jeles...contohnye

  • parents beli brg kat adik tp x bagi kat kite
  • kwn dpt markah tinggi dari kite
  • pakwe layan pompuan lain lebih
  • tengok org pakai blackberry...strawberry..blackcurrant...sila abaikan..mengarut
  • tengok gambaq kwn y duk oversea ...jeles coz x berpeluang p sana
macam2 lagi la..kalau senarai seme x habis 1 malam..
bleh buat hikayat 100 malam cemburu bersama calculus lagi..lalalala
manusia kan complex...amat complex..

sampai kalau kaji psl perkembangan manusia xde 1 teori pon y bleh digunakan dari awal kelahiran hingga akhir hayat coz setiap fasa2 hidup manusia iaitu fasa bayi , kanak2 , remaja , dewasa n akhir dewasa semuanye berbeza2...
tu y aku blaja dlm psikologi perkembangan <--------my minor..best2..thumps up

utk pengetahuan anda2(kalau ade y bace la)
senarai2 y terpapar kat atas 2 bukan semenye dari aku..
tu seme dari pemerhatian aku kat sekeliling

my course ----->biology + psikology <----- my minor

mmg bagi aku 1 kombinasi y baik coz biology study about life while psikology is studying about human mind and behaviour.

so...life+human mind+behaviour

ok berbalik pada cite tadi.

aku pon ade rase jeles coz...jeng..jeng..jeng

aku ade abang..2 orang abang...mmg aku sayang la abg2 aku tu..\
dah namenye abg..xkan x sayang kot
aku mmg rapat la dgn diorang 2
time abg 1st aku nk kawen aku rase jeles + sedih

nape??

sbb nanti dia dah xleh nk sayang aku lebih2 kan..hehehe
teruk kan aku..nak buat camne..kehkehkeh

mula2 tu takut gak..
takut xleh go along with my sis in law tp alhamdulillah benda 2 tak terjadi..
ni diorang tengah tunggu nk dpt anak sulong..insyaALLAH....
moga dipermudah oleh ALLAH..ameen
makcik die ni x sabo dah nak dukung dia nie..hehehe

skrg aku kena bersedia plak (bersedia awal) coz abg aku y 2nd x kawen lagi
aritu abg aku ni ada tunjuk gmbaq makwe die...lawa..cun..
moga hati n peribadi die pon se"cun" orgnye..ameen
dlm ati sedih la gak coz nanti dah xleh nak manje2 (pernah manje2 ke??..hehehe)

sedih ...jeles...
sedih2 + jeles2 pon xde la aku nak suh abg aku x kawen
he has a right to find his happiness..kan
all of us have the right

moga dpt get along ngan wife abg y 2nd nanti..ameen

smpai cni je la karutan aku nie....jgn ikot perangai tu...x elok...kena renovate hati ni..
moga ALLAH permudahkan..ameen

tata
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment